placeholder.png

بازديد فرماندار محترم اصفهان جناب اقاي حسين سيستاني به همراه بخشدار ، معاونت عمراني و روابط و عمومي فرمانداري و پليس راهور از كارخانجات گروه صنعتي سپاهان

بازديد فرماندار محترم اصفهان جناب اقاي حسين سيستاني به همراه بخشدار ، معاونت عمراني و روابط و عمومي فرمانداري و پليس راهور از كارخانجات گروه صنعتي سپاهان در روز شنبه مورخ 99/9/15 .
در ابتدا جناب آقاي قلي زاده قائم مقام محترم مدير عامل نسبت به ارائه گزارشي جامع از آخرين وضعيت كارخانه در راستاي رفع موانع توليد خصوصا كمبود مواد اوليه و مسائل و مشكلات كارخانه ، فرماندار محترم را در جريان امور قرار دادند.
در ادامه جناب آقاي سيستاني با تبيين حمايت قاطع از كليه شركت هاي صنعتي در گسترش توليد و بازار عرضه هاي توليدي و تحقق اشتغال پايدار ، اوليت اصلي را بر شناسايي و رفع قوانين دست و پاگير و مغاير با روند توسعه پايدار و صنايع مولد بيان نمودند.
و در پايان ضمن اعلام عرض خسته نباشيد خدمت همكاران از اقدمات انجام شده در خصوص رعايت پروتكل هاي بهداشتي مربوط به بيماري كرونا تشكر و قدراني داشتند.

نوشته های مرتبط

فروش اعتباری محصولات با اعتبار اسنادی LC

فروش اعتباری محصولات لوله سپاهان، با اعتبار اسنادی (LC) تولید کنندگان گرامی چنانچه درخواست خرید اعتباری دارید، برای ارتباط با کارشناسان با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید: 03138780979 09138098987 09300281321